Київ Цифровий возглавил  Топ бесплатных приложений в AppStoreКиїв Цифровий возглавил  Топ бесплатных приложений в AppStore

Київ Цифровий возглавил Топ бесплатных приложений в AppStore

Новое приложение «Киев Цифровой» которое вышло сегодня взамен Kyiv Smart City оказалось на редкость популярным!

В течение дня оно обошло по количеству скачиваний таких монстров как Приват и Viber!

Напомним "Киев Цифровой" в отличие от глючного Kyiv Smart City имеет более быструю и легкую авторизацию.

Сервис доступен для всех и каждого, не только для киевлян, но и для тех, кто просто приезжает в город. Преимуществ обновленного приложения много, и кое-что остается неизменным: вы так же сможете покупать QR-билеты, пополнять свои транспортные карты и проверять остаток поездок.

Как сообщает Департамент информационно-коммуникационных технологий КГГА, новое приложение городских сервисов «Киев Цифровой» стало доступно для бесплатной загрузки на смартфонах с iOS и Android.

Мобильное приложение Kyiv Smart City прекратило свою работу. Теперь E-билет, услуги парковки и возврат автомобиля переехали в новый мобильное приложение Киев Цифровой.

🔐 Бюро економічної безпеки та спецпрокуратура розслідують масштабні зловживання в межах програми «Захисник Києва» — під підозрою посадовці КМДА та низка фірм

Бюро економічної безпеки України та Спеціалізована прокуратура у сфері оборони Центрального регіону розпочали досудове розслідування щодо ймовірного розкрадання бюджетних коштів, виділених у рамках міської цільової програми «Захисник Києва». У центрі справи — посадовці Київської міської державної адміністрації та Департаменту муніципальної безпеки.

🛡 Кіберполіція затримала хакера, якого розшукувало ФБР: збитки від атак — понад 3 мільярди гривень

33-річного іноземця, якого ФБР розшукувало за серію масштабних кібератак на промислові компанії в США, ЄС та Канаді, затримали в Києві співробітники Нацполіції.

📬 «Укрпошта» витратить понад 1,2 мільйона гривень на новий брендбук — попри збитки у 413 мільйонів

Державне підприємство «Укрпошта» оголосило тендер на розробку нового брендбуку вартістю 1 245 000 гривень. Це рішення ухвалене на тлі збитків у 413 мільйонів гривень за підсумками 2024 року, про які компанія звітувала публічно.